شمال کجا بریم؟
0

آشنایی با تفریحات آبی کیش

آشنایی با تفریحات آبی کیش
بازدید 199

جزیره کیش یکی از برترین مقاصد گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی است. در این جزیره سرگرمی‌هایی پیدا می‌شود که هر کدام هیجانی وصف ناپذیر را به شما هدیه می‌دهند. ورزش‌های آبی کیش مانند جت اسکی، فلای بورد، پارک آبی اوشن، غواصی و … از بهترین‌ تفریحات آبی کیش هستند.

مجتمع تفریحی دریایی کیش مجموعه‌ای منحصر به فرد در منطقه آزاد کیش است که تفریحات آبی متنوعی را برای مسافران و گردشگران فراهم آورده است. هر ساله مسافران زیادی به این جزیره سفر می‌کنند تا با استفاده از امکانات گردشگری در این ساحل خاطره‌ای فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنند. با ما در سپنجا همراه باشید تا شما را با تفریحات هیجان انگیز جزیره زیبای کیش آشنا کنیم.

برای اجاره سوئیت در کیش روی لینک کلیک کنید.

فهرست تفریحات آبی جزیره کیش

در ادامه فهرستی از تفریحات آبی جزیره کیش را آماده کرده‌ایم که مطالعه آن قبل از سفر به کیش بسیار توصیه می‌شود. این شامل مهیج‌ترین و ویژه‌ترین تفریحاتی است که گردشگران می‌توانند در این جزیره زیبا تجربه کنند. اگر موافق هستید این تفریحات را بشناسید، با ما برای آغاز این فهرست همراه شوید.

غواصی

غواصی بدون شک اولین و شاید هیجان انگیزترین تفریحی است که گردشگران جزیره کیش انجام می‌دهند. این تفریح به دلیل آب و هوای آرام خلیج فارس و آب و هوای کیش در روزهای زیادی امکان پذیر است. اگر غواصی در گذشته فعالیت خطرناکی بود که نیاز به آموزش پزشکی طولانی مدت برای تنفس زیر آب داشت، امروزه به یکی از پرطرفدارتین تفریحات آبی کیش تبدیل شده و با پیشرفت‌های صورت گرفته و امکاناتی که در جزیره کیش فراهم شده است، همه مردم حتی کسانی که از آب می‌ترسند و نمی‌ترسند آن را انجام می‌دهند.

شما با غواصی می‌توانید به راحتی شنا با ماهی‌ها و دیگر آبزیان و همچنین مرجان‌های زیبا را در جزیره نیلگون خلیج فارس تجربه کنید و ناگفته نماند،غواصی برای کسانی که خیلی مبتدی هستند در آب‌های کم عمق انجام می‌شود و در مجتمع تفریحی دریایی کیش مربیان مجربی برای آموزش تمامی افراد در تمامی رده‌های سنی حضور دارند. نایت دایو یا غواصی در شب، اسنورکلینگ، غواصی اسکوبا و غواصی حرفه‌ای و آماتور از پرطرفدارتین انواع غواصی برای گردشگران در این مجموعه هستند.

غواصی یکی از تفریحات آبی کیش

فلای بورد در کیش

فلای برد یکی از تجهیزات ورزشی است که به شما امکان می‌دهد تا ارتفاع ۲ متری از سطح دریا پرواز کنید و به داخل دریا پرواز و شیرجه بزنید. این یکی از هیجان انگیزترین انتخاب‌ها از بین تفریحات آبی کیش است اما کمی گران‌تر هم است. فلای بورد یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های تور کیش است. این ورزش به جت پک نیز شناخته می‌شود و هزینه انجام آن برای ۲۰ دقیقه دست کم ۳۰۰ هزار تومان است.

جایروکوپتر

جایروکوپتر یا هلیکوپتر تفریحی جدیدترین تفریح ​​جزیره کیش است که شباهت زیادی به هلیکوپتر و هواپیما دارد. این سرگرمی تاکنون با استقبال خوبی روبرو شده است. با نشستن بر روی صندلی این هلیکوپر کوچک می‌توانید در فضایی آرام بر فراز خلیج فارس پرواز کنید و از آن لذت ببرید. این وسیله تنها ظرفیت حمل ۲ نفر یعنی خلبان+سرنشین را دارد و از قدرت مانور بسیار بالایی برخوردار است.

خبر خوب درمورد جایروکوپتر کیش این است که تمامی افراد بالاتر از ۱۰ سال چه زن و چه مرد می‌توانند از آن استفاده کنند. البته وزن سرنشینان نباید بالاتر از ۱۱۰ کیلوگرم باشد. هیجان این آیتم مفرح بسیار بالاست بنابراین به افرادی که دارای ناراحتی قلبی شدید هستند، اصلاً توصیه نمی‌شود.

جایروکوپتر

شاتل سواری کیش

شاتل سواری یکی دیگر از مفرح‌ترین تفریحات آبی کیش است. مهم‌ترین ویژگی این ورزش سرگرم کننده و هیجان انگیز این است که در دو گروه به صورت فردی و جمعی انجام می‌شود. انجام آن اینگونه است که افرد روی تیوپ‌های بادی بزرگ سوار می‌شوند و با سرعت بالا به دنبال قایق‌های تندرو کشیده می‌شوند. برای سوار شدن به شاتل، باید عضلات قوی داشته باشید تا هنگام عبور قایق‌ها وارد آب نشوید. هیجان بالای شاتل سواری و قیمت مناسب آن باعث شده تا به یکی از پرمتقاضی‌ترین تفریحات ممکن در کیش تبدیل شود. هزینه شاتل سواری برای هر نفر ۵۰ هزار تومان است.

منبع: https://sepanja.com/blog/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%ad%d8%a7%d8%aa-%d8%a2%d8%a8%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b4/

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *