شمال کجا بریم؟
0

اجاره سوئیت در شهر گلسار رشت

اجاره سوئیت در شهر گلسار رشت
بازدید 448

شهر رشت به دلیل داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی یکی از فعال ترین مراکز گردشگری ایران است. هوای مطبوع و دلپذیر، وجود پارک های سرسبز و باغ های جنگلی زیبا، غذاهای محلی لذیذ، دیدنی های تاریخی، خانه های روستایی با معماری سنتی و …. از جمله ویژگی هایی است که سفری فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان می آورد. اگر شما هم می خواهید مکان های تفریحی رست را بشناسید، تا پایان این مقاله سپنج با ما همراه باشید.

دسترسی به گلسار رشت

از مناطق زیبای رشت که در قلب شهر قرار دارد می توان به منطقه گلسار اشاره کرد که در قسمت شمالی شهر و نزدیک پارک ملت قرار دارد. این منطقه در بلوار گلسار واقع شده است. برای دسترسی به این منطقه می توانید از بلوار انصاری و قالی پور استفاده کنید.

اجاره آپارتمان در گلسار

می توانید چند روزی در اقامتگاه های رشت اقامت کنید و از جاذبه های گردشگری رشت نهایت استفاده را ببرید. برای دریافت اقامتگاه مورد نظر خود کافیست از طریق سایت سپنجا آپارتمان اجاره ای در رشت و همچنین آپارتمان اجاره ای در گلسر را رزرو کنید و سفری فراموش نشدنی را با عزیزان خود در شهر رشت رقم بزنید.جاذبه های گردشگری گلسار
شهر رشت به داشتن آب و هوای مطبوع، جاذبه های گردشگری فراوان، پارک های سرسبز، باغ های جنگلی فراوان، تالاب های پر آب، طبیعت بکر و منحصر به فرد، خانه های روستایی با معماری منحصر به فرد، آثار تاریخی موجود در شهر، مساجد با معماری سنتی و… معروف است. . اینها ویژگی هایی است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

مرداب عینک

دریاچه عینک یکی از معروف ترین مکان های تفریحی رشت است. تالاب عینک به عنوان بزرگترین تالاب شهری ایران شناخته می شود. این تالاب زیبا که یکی از دومین تالاب های بزرگ استان گیلان است بر اثر بارش باران و آب اضافی زمین های کشاورزی اطراف ایجاد شده است. عکس های هوایی از این تالاب نشان می دهد که این تالاب زیبا شباهت زیادی به عینک دارد. به همین دلیل به این نام معروف است.

این تالاب با پوشش گیاهی زیبا و ماهی های بومی خود تصویر زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. در صورت تمایل می توانید قلاب ماهیگیری خود را برای صید ماهی با خود حمل کنید. تالاب عینک در 7 کیلومتری منطقه گلسار قرار دارد که در عرض 20 دقیقه می توانید به این مکان برسید.

چشمه آب نمک لاکان

اگر جزو کسانی هستید که علاقه خاصی به طبیعت و جنگل دارید، دیدن چشمه نمک لاکان را از دست ندهید.بسیاری از مردم محلی از آب این چشمه برای درمان بیماری های پوستی استفاده می کنند. این ویژگی باعث شده است که بسیاری از مردم منطقه نسبت به آب این چشمه احساس خاصی داشته باشند و برخی آن را مقدس می دانند.

برای رفتن به این چشمه و دیدن مناظر بکر و طبیعی این منطقه باید مسیر رشت به لاکان و روستای آگادانا پیر را انتخاب کنید. برای رسیدن به این مکان از منطقه گلسار کافیست مسیر ۱۱ کیلومتری جاده لاکان را طی کنید و در عرض نیم ساعت به این مکان زیبا برسید.

آخرین کلمه
رشت یکی از محبوب ترین شهرهای شمال ایران به شمار می رود و با وجود دیدنی ها و جاذبه های تاریخی، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با مطالعه راهنمای سفر به رشت، هر آنچه را که باید در مورد این شهر بدانید، از مکان های تفریحی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری گرفته تا سوغات و صنایع دستی، آموخته اید. اگر می خواهید تجربه ای جدید و خاطره انگیز در سفرهای خود ایجاد کنید، رشت را یک بار برای همیشه در لیست سفرهای خود قرار دهید.

سوالات متداول اجاره آپارتمان در گلسار

هزینه اجاره آپارتمان در گلسار چقدر است؟
اجاره آپارتمان در گلسار از مبلغ 100.000 تومان شروع می شود.

چگونه در گلسار آپارتمان اجاره کنیم؟
وارد سایت سپنج شوید و آپارتمان اجاره ای در گلسار را جستجو کنید، تمامی آپارتمان های گلسار به همراه قیمت و عکس برای شما نمایش داده می شود.

برای اجاره آپارتمان در گلسار چه مدارکی لازم است؟
هنگام دریافت کلید، ارائه حداقل یک مدرک هویتی معتبر مانند شناسنامه یا شناسنامه الزامی است.

برای رزرو آپارتمان در گلسار به چه کسانی اعتماد کنم؟
سپنجا دارای مجوز رسمی از انجمن ملی مشاغل اینترنتی و نماد اعتماد الکترونیکی است و می توانید با خیال راحت از اینجا رزرو کنید.

منبع: https://sepanja.com/search/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B3%D9%88%D8%A6%DB%8C%D8%AA-%D8%AF%D8%B1-%DA%AF%D9%84%D8%B3%D8%A7%D8%B1

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *