شمال کجا بریم؟
0

از کجا ویلا در تنکابن رامسر اجاره کنید؟

از کجا ویلا در تنکابن رامسر اجاره کنید؟
بازدید 474

شهرستان تنکابن یکی از شهرهای زیبای شهرستان رامسر واقع در استان مازندران است که در گذشته به شاهسوار معروف بوده است. شهر تنکابن به باغ های پرتقال، کیوی و چای معروف است، از این رو بیشترین صادرکنندگان این میوه ها و انواع گل های تزئینی که به اقصی نقاط شهرهای ایران صادر می شود را در خود جای داده است.
راه های دسترسی به تنکابن
شهرستان تنکابن در جنوب دریاچه خزر قرار دارد و شهرستان تنکابن از جنوب با شهرستان کبودکلایا، از شرق با شهرستان ولی آباد و از غرب با شهرستان شیرود همسایه است.
گردشگرانی که از تهران به تنکابن سفر می‌کنند می‌توانند با نزدیک‌ترین جاده و از طریق جاده چالوس به شهر چالوس برسند، سپس به سمت نمک آبرود و سلمانشهر حرکت کنند و پس از عبور از آن‌ها در امتداد ساحل حرکت کنند تا به تنکابن برسند.

جاذبه‌های گردشگری تنکابن تا رامسر - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency
جاذبه های گردشگری تنکابن
تنکابن به دلیل قرار گرفتن در شهرهای حاشیه دریاچه خزر دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است و کوه ها پوشیده از سرسبزی و درختانی است که در نگاه اول هر گردشگری را به خود جذب می کند و سپس به دیدنی ها اشاره می کنیم. شهر تنکابنروستای قلعه گاندن تانکابن
روستای قدن قلعه تنکابن دارای آب و هوای مرطوب و طبیعتی بکر است که سالیان دراز دست نخورده باقی مانده است، اما این روستا نه تنها به خاطر طبیعتش معروف است، بلکه به قلعه ای به نام قلعه قدن که در گذشته به عنوان نظامی شناخته می شد، مشهور است. قلعه مورد استفاده قرار گرفت و چندین بار تخریب و بازسازی شد که اکنون به همین شکل باقی مانده است. این قلعه مانند قلعه های همسایه خود شامل قلعه مارکوه در ارتفاع بالا و چشم اندازی فوق العاده از منطقه است. که در یک جهت دارای شیب تند و جهت دیگر شیب ملایم می باشد.
آبشار سنگ بن چشمه
آبشار سنگ بن چشم در روستای عسل محله یکی از روستاهای تنکابن و در دل جنگل واقع شده است. این آبشار در قسمت جنوبی تنکابن قرار دارد. درختان این منطقه پوشیده از توسکا، افرا و بلوط است. در نزدیکی این آبشار، دشت دریا سر قرار دارد.
اجاره اقامتگاه بوم گردی در تنکابن
تنکابن یک شهر سنتی است که دارای اقامتگاه های سنتی بسیاری است. تجربه زندگی بومی استان مازندران احتمالا تجربه ای شیرین و فراموش نشدنی برای شما خواهد بود.با اجاره اقامتگاه بوم گردی در تنکابن می توانید با توجه به خواسته و نیاز خود در هزینه های سفر صرفه جویی کنید و تجربه سفر جدیدی را تجربه کنید.
یک آپارتمان در تنکابن رامسر اجاره می کنم
شهرهای شمالی کشور به دلیل همسایگی با دریاچه خزر و از طرف دیگر رشته کوه البرز با پوشش گیاهی و سرسبزی در کوهستان ها و انواع آبشارها و چشمه ها و جاذبه های دیگر در قسمت شمالی آن قرار دارند به همین دلیل ، گردشگران زیادی در تمام فصول سال به این مناطق زیبا و دلنشین سفر می کنند، به همین دلیل در شمال کشور ویلا، هتل و آپارتمان ایجاد می شود تا گردشگران بتوانند سفری راحت را در سفر خود سپری کنند.می توانید آپارتمان اجاره کنید. در تنکابن رامسر و یا حتی اجاره ویلا در عسل تنکابن به راحتی از جدایی.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *