شمال کجا بریم؟
0

بهترین مکان های دیدنی شمال

بازدید 2677

اگر شما هم برای سفر در ایام مختلف سال، شمال کشور را انتخاب می کنید، باید در نظر بگیرید که شهرهای شمالی ایران همه مثل هم نیستند و برخی از آن ها به شدت زیبا و دیدنی هستند، اما احتمالا شما در مورد آن ها هیچ چیز نمی دانید. برای این که سفر به مناطق شمالی ایران برای شما به بهترین تجربه ی زندگیتان تبدیل شود، بهتر است که تا انتها با ما همراه باشید تا در مورد زیباترین و دیدنی ترین نقاط شمال ایران، اطلاعات کافی کسب کنید.

در این مقاله سعی کرده ایم که همه ی این مناطق را به نحوی کاربردی به شما معرفی کنیم و در مورد مکان های اقامتی که می توانید در حین سفر از آن ها استفاده کنید، پیشنهاداتی به شما ارائه کنیم. آیا دوست دارید که یک سفر بی نظیر و پر از خاطره های متنوع در ذهن خود داشته باشید؟

رامسر شهری جنگلی، کوهستانی و ساحلی

نمی شود که به شمال رفته باشید و رامسر را ندیده باشید! این شهر زیبا که طبیعت را در دل خود دارد، یکی از مقصد های اصلی برای سفر محسوب می شود. شما می توانید از سراسر ایران به سمت این شهر حرکت کنید و بسته به نیاز و علاقه خود در یکی از محله های سرسبز این شهر، اقامت کنید.

در رامسر جاهای دیدنی فراوانی وجود دارد که از جمله آن ها می توان بهتله کابین رامسر، جنگل دالخانی، کاخ مرمر رامسر و … اشاره کرد. در نزدیکی این مکان های دیدنی که در داخل شهر و حتی اطراف رامسر واقع شده اند، شما می توانید اقدام به اجاره ویلا در رامسر کنید!

در واقع اجاره ویلا در این شهر از دیگر شیوه های اقامتی دارای محبوبیت بیشتری است! شما بر اساس نیاز و بودجه ای که برای سفر به این شهر در نظر گرفته اید و تعداد نفراتی که هستید، می توانید بهترین ویلا را در این شهر پیدا کنید، اما احتمالا ذهن شما هم درگیر این مسئله است که چطور باید این کار را انجام دهید؟

شما می توانید با کمک سامانه ی معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی سپنجا، خیلی راحت و ارزان ویلای لاکچری، لوکس و حتی استخردار در رامسر اجاره کنید. حدود قیمت اجاره ی ویلا در رامسر این سامانه از ۱۲۰ هزارتومان تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان است!

هر ویلا با توجه به امکانات، متراژ، تعداد اتاق خواب، تعداد نفرات ظرفیت، قوانین و شرایط استفاده و … قیمت گذاری شده است! شما در این شهر زیبا و سرسبز می توانید حتی ویلاها و اقامتگاه هایی را پیدا و اجاره کنید که در دامنه ی کوه واقع شده اند و یا رو به جنگل ساخته شده اند. شما کاملا آزاد هستید تا بهترین انتخاب را داشته باشید و یک سفر عالی رقم بزنید.

جاده چالوس، پاتوق تهرانی ها

چالوس یکی از شهرهای نزدیک تهران است که معمولا نام آن از زبان مسافران تهرانی نمی افتد! چالوس دارای طبیعت سرسبز، فضای دنج و جاهای دیدنی زیبایی است که مسافران را به سمت خود می کشاند. شما می توانید برای دیدن این مناطق زیبا از شهر خود به سمت این شهر در استان مازندران حرکت کنید، اما آیا برای مکان اقامت خود فکری اندیشه اید؟

معمولا کسانی که در این زمینه افرادی را می شناسند، سعی می کنند از قبل با تماس گرفتن با افراد آشنا در چالوس مکان خود را رزرو کنند؟ شما می توانید با کمک سامانه های معتبر رزرو و اجاره سوئیت، ویلا و اقامتگاه بوم گردی مانند سپنجا اقدام به اجاره ویلا در چالوس کنید. برای این کار لازم نیست، کار سختی انجام دهید تنها کافی است که به سایت این سامانه و صفحه اختصاصی شهر چالوس مراجعه کنید.

شما می توانید بسته به نوع نیاز خود اقدام به اجاره ویلا کوهستانی، جنگلی و … در این شهر کنید. این ویلاها دارای قیمت های متنوعی هستند و برای کسانی که به دنبال سفر ارزان به این شهر هستند، مناسب به نظر می رسند. قیمت اجاره ی ویلا در کلاردشت از ۱۹۵ هزارتومان تا ۳ میلیون تومان متغیر است تا همه بر اساس بودجه ی خود، بتوانند بهترین خانه را پیدا کنند.

منبع:

https://www.khabaronline.ir/news/1382562/%DB%B4-%D8%AA%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AC%D8%A7%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DB%8C%DA%A9%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%87%D9%85-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *