شمال کجا بریم؟
0

اجاره سالانه ویلا در شهر ملارد کرج

اجاره سالانه ویلا در شهر ملارد کرج
بازدید 305

ملارد از دو روستای ملارد و صفادشت تشکیل شده است که مجموعاً شهر ملارد را در نزدیکی شهر کرج تشکیل می دهند. از جاذبه های مذهبی شهرستان ملارد می توان به کوه کفترلو، تپه بالکین، کاخ محمودآباد و همچنین امامزاده بی بی سکینه و امامزاده حمزه از جاذبه های شهرستان ملارد اشاره کرد.

ورودی ملارد کرج
ملارد در قسمت جنوبی شهر کرج و در مسیر بزرگراه بویین زهرا به شهریار واقع شده است. برای رسیدن به این مکان زیبا می توانید از اتوبان کرج – تهران استفاده کنید و به سمت تهران رفته و از میدان سرحدآباد وارد بلواری به همین نام شوید. وارد شوید و جاده را تا انتها طی کنید تا به اتوبان بویین زهرا به شهریار برسید.

اجاره ویلا در ملارد کرج
منطقه ملارد بخشی از منطقه نزدیک شهر کرج است که در آن جاذبه های گردشگری فراوانی وجود دارد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند که از بزرگراه عبور می کنند و چند روزی را به عنوان خارجی سپری می کنند، به همین دلیل سوئیت هایی در شهرستان ملارد برای گردشگران فراهم شده است. اگر شما هم قصد اقامت در این منطقه را دارید می توانید از طریق سایت Get the Sepanja سوئیت در ملارد کرج و اجاره ویلا در ملارد و اجاره سوئیت در کرج با قیمت ارزان از طریق سایت Get the Sepanja و سفری فراموش نشدنی را در این منطقه در کنار عزیزانتان رقم بزنید. .نقطه گردشگری ملارد کرج
یکی از دلایل سفر به شهر کرج دیدن جاذبه های گردشگری این شهر زیبا می باشد به همین منظور در این قسمت از سفر به ملارد کرج قصد داریم تا بهترین مکان های دیدنی این شهر را برای شما قرار دهیم. .

پارک ملی ملارد
یکی از بزرگترین پارک های شهرستان ملارد پارک ملی ملارد است که اکثر ساکنان این منطقه بیشتر وقت و قرار خود را در آن می گذرانند این پارک و در ایام تعطیل نمی توانید جایی در این پارک بگذارید. پارک ملت به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی بزرگراه بویین زهرا به شهریار، اقامتگاهی ویژه برای گردشگران محسوب می شود.

پارک چمران کرج
پارک چمران یکی از زیباترین نقاط گردشگری شهر کرج است که زیبایی خیره کننده آن مورد توجه مسافران و گردشگران این شهر قرار گرفته است. اگر به گل و گیاه علاقه دارید، راهنمای مرکز استان البرز به شما توصیه می کند در سفر به این شهر حتماً حتماً از این پارک دیدن کنید، زیرا تنوع گل و گیاه در پارک چمران یافت می شود. علاوه بر این در نزدیکی این پارک رودخانه ای وجود دارد که جذابیت آن را دو چندان می کند.

پل دخترجاذبه تاریخی کرج
یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر کرج پل دختر نام دارد که به آن پل سلمانیه و پل شاه عباسی نیز می گویند. اگر به طبیعت و گردشگری علاقه دارید، راهنمای کرج به شما توصیه می کند در سفر به این شهر حتما از پلدختر دیدن کنید. لازم به ذکر است قدمت پل دختر به دوره سلجوقیان می رسد و به همین دلیل قسمت زیادی از آن فرسوده است.

آخرین کلمه

در این مقاله سعی شده است سفر به کرج به طور کامل راهنمایی شود. حال اگر قصد سفر به کرج را دارید می توانید با اطلاعات کامل از این شهر زیبا سفری شاد و فراموش نشدنی را تجربه کنید. از اینکه وقت گرانبهای خود را در اختیار ما قرار دادید بسیار سپاسگزاریم. شما می توانید سوالات و یا تجربیات خود از سفر به کرج را در قسمت نظرات با ما و سایر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

منبع

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *