شمال کجا بریم؟
0

رزرو سوئیت در شمشک تهران

رزرو سوئیت در شمشک تهران
بازدید 247

شهر تهران با 8 میلیون نفر جمعیت یکی از بزرگترین شهرهای ایران است. شهر تهران سومین شهر بزرگ خاورمیانه است. این شهر زیبا و دلفریب با آلودگی و مردمی که دارد جاذبه های بسیار متنوعی دارد که توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است.

به همین دلیل است که امروزه شاهد افزایش تقاضای مسافران و گردشگران برای اجاره سرویس بهداشتی در تهران هستیم. تهران محلات و اجتماعات زیادی دارد که هر کدام تاریخ متمایز خود را دارند و هر کدام مکان های تفریحی و تفریحی خاص خود را دارند.

با شناخت و در نظر گرفتن نیاز خود و انتخاب منطقه مناسب می توانید از طریق سپنجا ویلای مبله اجاره کنید. سپنجا یکی از سایت های آنلاین اجاره ویلا، سوئیت و آپارتمان در سراسر ایران می باشد. در این مطلب می خواهیم شما را با یکی از محله های تهران به نام شمشک آشنا کنیم. با ما.

شهر شمشک، تهران
شمشک یکی از شهرهای استان تهران است که در شهرستان شمیرانات قرار دارد. این منطقه با آب و هوای خوب و امکانات تفریحی طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است.وجود خانه های مجلل و مدرن در این منطقه این امکان را به شما داده است که بهترین خانه های این منطقه را اجاره کنید.

جاده شمشک
اگر در این منطقه خانه اجاره می کنید، باید بدانید که دو راه برای رفتن به شمشک وجود دارد. جاده اول جاده ای است که با وسایل نقلیه آفرود می توان آن را تردد کرد و ممکن است با وسایل نقلیه معمولی مشکل داشته باشید. مسیر دوم نیز از طریق جاده لشگرک امکان پذیر است و فاصله تا شمشک حدود 60 کیلومتر است.

همچنین اگر شهروند تهرانی هستید بدون پیاده روی 5 کیلومتر نمی توانید به شمشک بروید.

مکان های گردشگری و طبیعی در شمشک تهران
همانطور که قبلا اشاره کردیم شمشک به دلیل داشتن جاذبه های تفریحی و گردشگری به یکی از مناطق پرطرفدار تهران تبدیل شده است و درخواست های زیادی برای اجاره آپارتمان مبله در این منطقه وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با این جاذبه ها با ما همراه باشید.

پیست اسکی

پیست اسکی

این بازی بین المللی یکی از تفریحات پرطرفدار شمشک تهران است. با اجاره سرویس بهداشتی در شمشک تهران نمی توان به این خیابان مراجعه نکرد.این جاده زیبا توسط مهندسان آلمانی ساخته شد و در سال 1327 شروع به کار کرد.

شاید تعجب کنید اما این جاده یکی از قدیمی ترین مکان های شمشک است.

قله خالنو شمشک

با اجاره کابین در شمشک تهران می توانید حتما سری به قله خالنو بزنید. خالنو با ارتفاع 4375 متر سومین قله مرتفع بعد از دماوند و علم کوه است. شمشک در قسمت جنوبی خالنو قرار دارد و با اجاره کابین در شمال شمشک دسترسی خوبی به خالنو خواهید داشت.

دره هملون شمشک

این دره زیبا در 35 کیلومتری شمال شرق تهران و بین شهرهای شمشک و میگون قرار دارد. جالب است بدانید دره هلمون دارای جاذبه های گردشگری است. از جمله این جاذبه ها می توان به آبشارها و غارهای اسرارآمیز و زیبا اشاره کرد. این منطقه برای افرادی که به یخ نوردی علاقه دارند ایده آل است.

بهترین راه رسیدن به دره حلمون از طریق بزرگراه شهید بابایی است. پس از طی مسافتی طولانی به فشم و سپس به میگون رسید. در نهایت وقتی کمی جلوتر بروید به هلمون زیبا می رسید.

اجاره ویلا در شمشک تهران
همانطور که متوجه شده اید، شمشک یکی از محبوب ترین و محبوب ترین شهرهای تهران است.همچنین پیشتر از افزایش تقاضا برای اجاره توالت فرنگی در شمشک تهران به سپنج صحبت کرده بودیم. سپنجا با همراهی شما از ابتدای سفر تا انتها خاطرات خوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

داشتن مکانی مناسب و راحت برای اقامت یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران است. گروه ما با در نظر گرفتن اقامتگاهی مناسب، امن و مطمئن سفری بی نظیر را برای شما فراهم می کند. کافی است وارد سایت سپنج شوید و مراحل عضویت را طی کنید. پس از جستجوی مقصد، موارد نمایش داده شده را بررسی کنید.

همچنین می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید و با اعمال فیلترهای نصب شده در سایت، نمونه ها مطابق درخواست شما نمایش داده می شوند. با این کار می توانید انتخاب های دقیق تر و بهتری داشته باشید.

تیم سپنجا برای راحتی و آسایش شما، سیاست انصراف رزرو ویلا مبله در شهرهای ایران را بررسی کرده است. این شرایط به شرح زیر است:

درخواست لغو
اگر می خواهید رزرو خود را لغو کنید، باید 5 روز قبل از تاریخ تعیین شده به ما اطلاع دهید.در این صورت به طور کامل به شما بازپرداخت می شود.
در صورت انصراف از درخواست پس از 5 روز، مبلغ استرداد از قیمت شب اول اقامت به اضافه 50% هزینه شب دیگر کسر خواهد شد.
در برخی موارد درخواست کاهش مدت اقامت شبانه وجود دارد. در این صورت پس از کسر 50 درصد از شب باقی مانده به شما عودت داده می شود.
قوانین و مقررات اقامت
همراه داشتن شناسنامه در محل سکونت ضروری و الزامی است.
لطفا از آوردن حیوانات خانگی به تنهایی به ویلا خودداری کنید.
از ایجاد سر و صدا و سازماندهی فعالیت هایی در ویلای مبله خود که باعث ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنان می شود خودداری کنید.
اجاره ویلا فقط برای زوج های متاهل می باشد.

منبع: https://sepanja.com/search/%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%88%DB%8C%D9%84%D8%A7-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D9%85%D8%B4%DA%A9-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *